Gamle tanker, nye ord

Hei og velkommen til bloggen min!

Jeg heter Anniken, er 23 år fra Oslo, men bor i Bergen med min forlovede. Jeg har blogget siden 2008 på blogg.no, men jeg valgte tidligere i høst å begrave den så godt det lot seg gjøre. Nå er jeg klar for å børste støvet av denne bloggen som jeg har hatt liggende i flere år uten å gjøre noe nevneverdig ut av den før nå.

Tidligere har jeg skrevet mye om hverdagen min og sånne kjedelige, overfladiske greier, men jeg har alltid hatt et dårlig skjult ønske om å tørre og dele litt mer personlige tanker. Spesielt rundt psykisk helse. Jeg håper at jeg vil tørre å være tøff nok til det her.

Ellers interesserer jeg meg for fotografering, spiritualitet, dyrevern og innebandy, så det er også temaer jeg vil skrive om.20161105-img_4940

Follow my blog with Bloglovin

Legg igjen en kommentar

