Kald november, på grensa til desember

Det er 1. søndag i advent i dag, desember er rett rundt hjørnet, men for min del kunne vi godt hoppet over jula i år. Tidligere år ville jeg på denne tiden kost meg med julemusikk, pepperkaker, julebrus og pynting av hjemmet. I år er derimot all glede forsvunnet. 20161105-img_4289

Når jeg ser julelys i gatene, pynt i butikkene og hører andre prate om jula så føler jeg meg egentlig bare trist. Selv om det å føle seg trist og nedstemt er noe jeg er godt kjent med så har jeg aldri opplevd å ikke glede meg til jul før. Dette er helt nytt for meg og jeg liker det ikke.

Legg igjen en kommentar

