Leiligheten

Tidligere i høst flyttet jeg og forloveden til en ny leilighet og jeg innså nå at jeg helt har glemt å dele bildene av den. Det har vært litt kaotisk nå i høst, både med flytting, studier og mitt eget hode så det er bare blitt litt bortglemt.

Disse bildene er da fra uken vi flyttet inn, men vi hadde ikke fått hentet alle tingene våre enda så det er litt mer greier overalt nå enn hva det var da bildene ble tatt.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Kjøkkenet; litt større enn der vi bodde sist. Bak døren er det et lite kott.

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Snille kjæresten min overrasket meg med Harley og Joker kopper fra Gamestop på Lagunen en dag. Lagunen som vi btw kan gå til på ca femten minutter. Woop woop!

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Kjøpte meg en liten plante på nærbutikken. Kan nevne at vi nå kan gå til butikken på to minutter, vi ser den faktisk fra vinduet! Utrolig deilig med tanke på at vi på det forrige stedet måtte gå i 15 min bare for å komme til bussen og deretter ta bussen i ca 10min til butikken. Også var det jo den oppoverbakken på veien hjem igjen da..

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Soverommet vårt; skap til venstre og en akkurat stor nok seng fra Ikea

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Her ser dere omtrent halve stuen. Møbler fra Ikea. Vi har fortsatt ikke kjøpt tv benk eller spisestue møbler, men det kommer.. En vakker dag..

SAMSUNG CAMERA PICTURES
Slenger med et bilde av kjæresten som mekker vår første taco i den nye leiligheten, det er viktig!

Vi trives egentlig veldig godt her. Vi har kun to minutter til buss og butikk, ti/femten minutter til bybanen og store vinduer ut mot en kjempefin hage. Bilder fra hagen kommer forresten senere!

Legg igjen en kommentar

