Jula i Oslo

Da er jeg og mamma komt oss hjem til Bjerke etter å ha tilbrakt de siste dagene hos min tante og kusine på Bjørkelangen. Vi reiste rett opp dit etter familiemiddagen her lille julaften og var der til i går kveld. Det var veldig hyggelig å få være litt med familien igjen, og ikke minst de to skjønne hundene til tante! 20161223-img_6989Da vi kom hjem i går kveld gikk det i «The Holiday» og «Julenissen 2» på tvn. Julenissen-filmene er uten tvil mine favorittfilmer nå i jula. Jeg er veldig glad i «Reisen til julestjernen» og «Tre nøtter til Askepott» som jeg også ser hvert år, men av filmene som går i romjula så er det «Julenissen» med Tim Allen som topper favorittlista, lett!

20161223-img_7016I dag blir det sikkert enda et par julefilmer på tvn og kanskje jeg begynner på den ene boken jeg fikk i julegave. Det er blitt litt mye reising frem og tilbake den siste uken så det er deilig med en dag hvor det skjer absolutt INGENTING.

20161224-img_7072I morgen har jeg lovet lillesøss og bli med på en liten pokémon jakt, og på onsdag er det tradisjon tro julemiddag hos Bestemor før jeg reiser hjem igjen til Bergen på torsdag. Det er hyggelig å være med slekta etter et helt år borte, men jeg gleder meg også noe sinnsykt til å komme hjem igjen til bergenseren min.

20161224-img_7069I jula synes jeg man skal være med de man er glad i, men han jeg er aller mest glad i er igjen i Bergen.. Dette er nok uten tvil den siste julen hvor jeg feirer uten kjæresten..

Håper dere har hatt en fin julefeiring med de dere er glad i!

Legg igjen en kommentar

