2017

1. januar er over, det nye året er i gang og jeg tilbrakte hele gårsdagen hjemme med kjæresten min. Mine mål og planer for det nye året krever ingen drastiske endringer, men derimot små steg i mitt eget tempo. Derfor ble det en veldig rolig søndag, med ski på tv og litt gaming utover kvelden. Da jeg våknet i dag, på den første mandagen i det nye året, så var det dette synet som møtte meg:

20170102-img_7169

20170102-img_7163

20170102-img_7159Disse bildene er tatt i hagen vår og jeg må bare si det.. 2017, jeg liker deg allerede.

2 tanker på “2017

Legg igjen en kommentar

