#1

God kveld!

Dette har vært min kanskje mest effektive mandag så langt i år og det føles så utrolig godt! Selv om jeg kom litt sent i gang med dagen så har jeg fått gjort absolutt ALT jeg har håpet på,  og litt til. Jeg kan ikke huske sist det skjedde. Den siste tiden har jeg nemlig som regel gjort det stikk motsatte.

I dag er som jeg nevnte i forrige innlegg første dagen i mitt 365 dagers fotoprosjekt, så da kicker jeg i gang prosjektet med bilder av tulipanene mine som har begynt å åpne seg. Jeg har aldri hatt blomster som ikke er ferdig blomstret (er det rett ord..?) så dette synes jeg er spennende!

20170306-IMG_950220170306-IMG_950620170306-IMG_9504

Psst. dere kan også følge meg på snapchat (nikkibye).

Legg igjen en kommentar

