#6-7

Det har vært stille fra meg på bloggen nå i helgen, fordi jeg har vært litt opptatt med fotografering på dagtid og redigering på kveldstid. Lørdag fotograferte jeg under en minirunde i regi av Fjell-kameraterne Innebandy, som er klubben jeg spiller for, og søndag fotograferte jeg herrelaget sin siste seriekamp denne sesongen mot BSI.

#6 Lørdag og minirunde 
20170311-IMG_971120170311-IMG_9951

#7 Søndag og herrekamp
20170312-IMG_098720170312-IMG_080220170312-IMG_0589

Resten av bildene finner dere på Fjell-Kameraterne Innebandy sin Facebookside. Bildene fra minirunden er HER, og bildene fra herrekampen er HER.

 

Legg igjen en kommentar

