Et inspirert øyeblikk

For en stund tilbake hadde jeg et lite øyeblikk hvor jeg var full av motivasjon. Jeg fant inspirasjon i alt rundt meg og var full av pågangsmot. Når jeg er full av motivasjon så føler jeg meg alltid superklar for å begynne på nye prosjekter. Jeg har en tendens til å bli litt i overkant ambisiøs og glemmer helt hvordan hverdagen min ser ut og hvordan humøret mitt egentlig pleier å være. Problemet med disse øyeblikkene, hvor jeg er supermotivert og ser på livet med inspirerte øyne, er at øyeblikkene er nettopp det – øyeblikk. De er over før jeg vet ordet av det, håpet forsvinner og jeg sitter igjen i det samme mørke hullet jeg var i fra før. Et mørke hvor alt av energi og handlingskraft er revet vekk, og følelsen av nedstemthet fort blir så overveldende at det er vanskelig å finne lyspunktene i livet…

20170402-IMG_1279

Sist jeg hadde dette inspirerte øyeblikket var da jeg skrev innlegget om 365-dagers utfordringen. Øyeblikket hadde passert lenge før det var gått et døgn og jeg satt igjen med en utfordring jeg ikke hadde psyken til å gå løs på, men også dette presset jeg hadde lagt opp til ved å nevne utfordringen på bloggen. Heldigvis for min del så er det mer eller mindre ingen som leser bloggen min, så jeg tror egentlig ingen har lagt merke til det. Krise avverget!

Jeg avslutter med andre ord foto-utfordringen, men du skal ikke se bort ifra at jeg prøver meg igjen en annen gang. Nå for tiden har jeg dessverre mer enn nok med å prøve og bli bedre fra denne forbanna angsten. Jeg er over halvveis i behandlingsprogrammet mitt og det er mildt sagt intenst…

Legg igjen en kommentar

