Fremover

God kveld alle sammen!

Jeg ville bare stikke innom en liten tur for å fortelle kort om hva som vil skje her inne fremover. I håp om å komme litt tilbake til mine gode gamle bloggvaner så har jeg joinet en bloggutfordring, med ukentlige temaer som det skal blogges om.

Jeg har tidligere fulgt neste alle de flinke bloggerne som opprinnelig drev med denne utfordringen så da muligheten åpnet seg for at flere kunne bli med så måtte jeg slenge meg på. Jeg er allerede godt i gang med å skrive innlegget for denne uken og gleder meg til å se hvordan dette vil bli fremover. 20170328-IMG_1151Nå er jeg som nevnt utallige ganger tidligere en mester i å begynne på ting uten å fullføre så jeg vil ikke love noe annet enn at jeg skal gjøre mitt beste for å holde det gående. At dette også er en litt sosial greie hvor det fort blir lagt merke til om man ikke henger med tror jeg vil være en stor motivasjonsfaktor for min del.

Første innlegget kommer i løpet av helgen!

 

Én tanke på “Fremover

  1. Tilbaketråkk: Dagens antrekk er tilbake! | Anniken Bye

Legg igjen en kommentar

