Uken som gikk

God søndag alle sammen!

Den siste uken i april er straks over og jeg tenkte det kunne være fint med en liten oppdatering.

Ukens lyspunkt
Denne uken har det vært nydelig vårvær omtrent hver eneste dag og jeg merker at det har utrolig stor effekt på humøret. Det er riktignok ikke alt litt sol kan fikse, men denne uken har det pokker ikke vært langt i fra. 20170428-IMG_134920170428-IMG_1364Fant denne lille karen i hagen

Ukens innkjøp

Okei, nå jukser jeg litt. Strengt tatt så ble denne lille planten kjøpt på earth day i forrige uke, men shit la gå. Den lever jo tross alt i beste velgående enda. I like it.

Ukens nedtur
At Brann klarte å miste seieren mot Viking på overtid i går… Må for så vidt påpeke at det har vært en veldig god uke når en fotballkamp er det som resulterer i ukens nedtur. Det er skikkelig opptur det!

Ukens låt
Jailhouse rock – Elvis. Ukens rengjøring og decluttering går som en lek med denne på høyeste volum!

Ukens serie
Svenske Hollywoodfruer (sesong 10). Haha den gjengen der ass.

Akkurat nå
Nå skal jeg joine typen på sofaen og spille litt NHL.
20170428-IMG_1366

Neste uke
Skal jeg gjøre mer av det jeg har lyst til

6 tanker på “Uken som gikk

  1. Høres jo ut som en veldig fin uke 🙂 Ble helt hekta på Elvis i desember i fjor da jeg leste til eksamen, kjempe god musikk å ha på øret når jeg må få ting gjort!

  2. Svenske Hollywoodfruer ja, haha. En sånn ting jeg bare må se, selv om det ikke gir meg noen ting! Og merker det så utrolig på humøret selv, når været er bra og sola skinner! Særlig i disse stressende skoletider 🙂

Legg igjen en kommentar

