Hva har jeg i veska?

God søndag alle sammen!

Da er det på tide med et nytt innlegg i bloggutfordringen og denne gangen blir det et veldig «bloggete» blogginnlegg fra meg hehe. Jeg skal nemlig vise dere hva som befinner seg i veska mi.

Jeg har to vesker jeg bytter på, alt ettersom hva jeg skal og hvor mye jeg må ha med meg.

Den første veska kjøpte jeg da jeg studerte og er døpt filosofi-veska:SAMSUNG CAMERA PICTURES

Den andre vesken her kjøpte jeg rundt 2012/13 og brukes blant annet når jeg trenger litt ekstra plass:SAMSUNG CAMERA PICTURES

Hva jeg drasser med meg avhenger selvfølgelig helt av hva jeg skal, men jeg har noen faste ting som alltid er med uansett. Jeg elsker vann og har derfor alltid med meg en vannflaske. Klarer meg ikke uten. Jeg har også alltid med nøkler, mobil, noe for leppene, lommebok og en liten sånn mini-veske-toalettmappe-sak til bind, tamponger, smertestillende, eventuell sminke og andre ting ei jente kan få behov for. Solbriller er også et must i veska, eller jeg foretrekker å ha de på da. Det minste tegn til lys ute og jeg myser meg gjennom dagen haha, så solbrillene er viktige!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ikke så fryktelig mye spennende jeg har med meg, det er som oftest bare det jeg trenger og ikke noe overflødig. Om jeg leser en bok så blir den selvfølgelig også med da.

Hva har dere i vesken?

 


Dette innlegget er en del av bloggutfordringen. Denne ukens tema var «Hva har du i veska/sekken?». De andre som er med:

Lisa • Tine Katrine •  Sunniva • Ester Maria • Benedicte  • Inger • Julie

Legg igjen en kommentar

