Dagens antrekk er tilbake!

God fredag alle sammen!

Det er blitt veldig mange innlegg i forbindelse med bloggutfordringen fra meg i det siste og jeg tenkte det kunne være på tide med litt mer variasjon her inne. Jeg slår derfor til med et godt gammeldags «outfit»-innlegg. På videregående var jeg egentlig ganske komfortabel med å ta bilder av meg til bloggen, men jeg må innrømme at det satt veldig langt inne å stille seg opp foran kamera i dag haha. Kanskje det har noe med at jeg har gått opp noen kilo siden da, eller kanskje det bare er fordi fire år uten daglige selfies gjør noe med deg. Ikke veit jeg.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Jeg håper jeg kommer inn i gamle vaner litt raskt sånn at kleinheten kan finne seg en ny partner, for jeg har ingen interesse av den lenger.

Vi snakkes når vi snakkes!

 

2 tanker på “Dagens antrekk er tilbake!

Legg igjen en kommentar

