Første gang…

20170531-IMG_1475

Første gang jeg husker å ha fotografert var da jeg tok bilder av et av guttelagene til Sveiva Innebandy som spilte kamp. Hadde bare et lite digitalkamera på den tiden, men tror det var omtrent da, den nå døde, drømmen om å bli sportsfotograf våknet til live.

Første gang jeg vant NM gull med klubblag var i 2008. Det var nok første og siste gang.

Første gang jeg fikk diagnosen sosial angst og depresjon var i 2009 hos BUP, da var jeg 16 år gammel.

Første gang jeg trente et innebandylag var jeg også 16 år. Jeg ble kastet rett inn som treneren til Sveivas jenter 13 lag etter at jeg hadde tatt trener 1 kurs, med en av spillerne fra damelaget (som også er landslagsspiller) som min assistenttrener. Kan nok trygt si at rollene burde vært omvendt.

Første gang jeg jobbet var i 2010, da jobbet jeg på Tusenfryd for å tjene penger til utvekslingsåret mitt i Bournemouth, England.

Første gang jeg flyttet hjemmefra var 2. året på vgs da jeg var utvekslingsstudent i briteland. Da jeg var ferdig på vgs i 2012 flyttet jeg derimot permanent fra alle i Oslo og over til Bergen helt alene.

Første gang jeg feilet skikkelig var høsten 2012 da jeg endte opp med å droppe ut av universitetet. Det var dessverre ikke siste gang.

 


Dette innlegget er en del av bloggutfordringen. Denne ukens tema var «Min første». De andre som er med:

Lisa •  Ester Maria • Benedicte • Kine •  Julie

Legg igjen en kommentar

